dilluns, 26 de novembre del 2012

Cérvoles On Bike 2012

Arriva la ultima prova de l'any pel que fa a Btt, la ruta la coneixo be ja que el dissabte avanç i vaig anar a marcar amb el Victor i la Gemma i uns companys, aquest cop som el Marcel, el Goñi, el Mau, el David i el seu fill Marc, ens trovem a borges a larotonda amb la familia Dalmau i arranquem cap a la Pobla de Cérvoles, arrivem amb temps per anar a buscar dorsals tranquilament i saludar els organitzadors que són uns quants del nostre poble, agafem la bossa d'obsequi i anem a deixar-la al cotxe m'entres començem a calentar una mica, quatre estiraments i ja són les 9,30 hora de la sortida el Victor avisa que encen la traca i arrenquem, jo havia decidit com ultimament arrencar fort i seguir el grup del d'avant i això faig, els primers quilometres no hem trovo massa be estic tapat i les cames hem pesen i amb pulsacions a tope " falta de calentament" els musculs demanen sang i el cor no dona a l'abast, poc a poc entro amb calor i hem trovo millor arrivem a la primera pujada despres de fer la volta de rigor vorejan el poble, foto per la galeria i amunt! hem trovo be i tinc bones sensacions, aquest cop m'alimento be, primera trialera i avall, arrivem a Cervia i tornem a pujar i venga aixi tota l'estona, la ruta es bastant trencacames, jo porto el track al GPS i això m'ajuda a dossificar forçes, ja que els ultims 15 km són els més d'urs, arrivo be de forçes i apretant les dents fins a la meta. 48 km 2h 50 m 1100+ desnivell segons el Garmin. objectiu baixar les tres hores un altra vegda complert, ara toca buscar un altre objectiu i es intentar baixar a 2h 30m.
Al arivada hem trovo el David que ell s'havia decidit per fer la ruta dels senglars 33 km, i comentem la jugada, m'entres esperem que arrivin els demès, 15 min desprès arriva el Marcel, "no he tingut bones sensacions avui" ens comenta ell, uns riures i anem a buscar la bossa i a la dutxa els altres encara en tenien per una estona, i el valent del Goñi que sense entrenar s'havia decidit per la llarga, encara més.
 Finalment arriva el Goñi li ensenyem on estan les dutxes i nosaltres fem la cua per la paella, un bonplat d'arròs i comentar la jugada i cap a casa i falta gent.

Fins l'any que be Cervoles On Bike!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada