diumenge, 2 de desembre del 2012

Sortida Collserola

Avui dia 2 de desembre hem sortit amb el Mau i el Jordi, dos bons companys i amants de la Btt.
  A les 10 del mati arribava al hotel Ibis a Molins de Rei, lloc on haviam quedat els tres per iniciar la ruta, el Jordi com sempre puntual, ja estava apunt i el Mau arrivat poc despres ja amb la btt i equipat, "ell viu a Molins i ho tenia millor, jeje" deseguida he descarregat la bici de la furgó i ens hem ficat en marxa.
 La zona per on anem jo no la coneixo gens i tinc ganes de veure com es el paisatge de la serra de collserola. Anem per corriols vorejant un petit riu, direccio els termes de la floresta i la Rierada, estem a 3 graus i fa bastant fred a primera hora, fins que no hem fet la primera rampa no entro en calor, la zona esta plena de gent practicant esport, arrivem a dalt a la carretera i ens encaminem a buscar una trialera, el Mau i el Jordi decideixen fer la més facil, ja que diuen que tal com esta el temps es fara millor, comencem a baixar i la cosa es complica, trialera amb fort pendent i amb arrels d'arbres dificils de sortejar, anem baixant i el Mau pateix una caiguda, "sembla que no sa fet massa mal" i llavors hem diuen que s'han equivocat i que estem baixant per la que no voliam fer, jeje, arrivem a una zona on començem a veure més gent, i tambe podem veure les primeres vistes de Barcelona, al fons! Pujem una mica i agafem un sender molt guapo amb baixada i pujada, molt tecnic, fins que sortim a la zona del club de tenis diagonal, " a dalt de tot de collserola" no ho coneixia això tampoc. Alla fem una parada per omplir la botella daigua i tornem a pujar per disfrutar ara si, de les vistes de Barcelona, "espectacular" fem uns 7 km plens de gent passejant, corren, amb bici etc. Ara agafem un corriol amb pujada per iniciar el retorn a Molins, fem una trialera curta molt xula que ja l'hem fet d'anada i arrivem a Valldoreix, creuem la població i ja fiquem la directa cap a casa, "tenim gana" i ens espera un bon xuleton a la Tasca vasca.