dilluns, 18 de març del 2013

IV Xallenge David Duaigües Seròs

El dia 10 de març vaig anar a fer la segona prova de la Xallenge David Duaigës a Seròs. Vaig quedar amb l'Esteve Reñe ja que dels Trillacamins i Guineus eram els únics representants, a les 8 recollida de dorsals i cap al cotxe a preparar l'equipació i la btt, feia un dia molt bo, aixi que manguitos i calça curta, per primera vegada aquesta temporada. A la sortida no ens vam poder colocar massa bè perquè al arribar de calentar ja estava ple de gent i havien colocat valles d'avant, però sense més problemes, ja que aquest any van fer sortida neutralitzada els primers 4 km. A les 9.10h sortim desprès de les advertencies de l'organització, el grup s'estira molt ràpid ja que fem un quilometre per carretera i a fondo intentant seguir el grup del d'avant. Un cop colocat deixò fer a l'Esteve i jo vaig fent al meu ritme, que no arribava massa be, desprès de unes males setmanes. Poc a poc hem vaig troban millor i vaig aumentant el ritme i passant molta gent, la primera part es tot per camí i amb pujada assequible, fins que arribem als primers senders, i continuem pujan fins d'alt del tossal de Montmeneu. Un cop allà ja tenim molt desnivell fet, tot i això aprofito per pendre una mica de codony al ultim avituallament per arribar fort als ultims quilometres, que són tots de corriol i molt ràpids.
A falta de 5 km hem trobo l'Esteve que havia punxat i continuem junts fins al final apretant les dents per intentar arreglar el resultat, jeje. Al final entrm a meta l'Esteve amb la posició 101 i jo amb la 100 amb un temps de 2h 45min i els 47km i 900m de desnivell acumulat. Tal i com estava fisicament m'hen vaig content cap a casa. Ara hem toca fer una mica de bondat per acabar de recuperam dels problemes fisics i poder començar aviat amb els entrenaments pel repte d'aquest any 2013 Terra de Maquis.


Fins la proximà gent!! gas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada