diumenge, 27 de gener del 2013

Sortida amb els Trilleros de Puigverd

Avui toca sortida a Puigverd amb els Trillacamins i alguns afegits com jo. Hem quedat a les 8 a la bascula per iniciar la ruta, estem amb l'Esteve, l'Aleix, el Jesús, Jordi Andres, Massana i el Josep Ma Garcia. Ben puntuals arrenquem amb la gelada de companyia, a primera hora es fica el fred a les mans i els peus, fem uns primers deu quilometres per anar a trobar uns senders i trialeres i per maxacar una mica més, ja que a les 9 hem de tornar al poble a buscar els més dormilegues o enfeinats, jeje.
 A les 9 ens trobem a la plaça amb la resta del grup, el sergi, Norbert, l'Albert de menarguens ( a patit molt però aguantat com un campió) i el nom de l'altre company que tampoc recordo ara. ( sóc un desastre amb els noms).
 Iniciem la ruta ja amb tots els components, agafem direcció Castelldans amb el Jordi Andrés de guia, els primers quilometres són per pista i anem fent via rapida, de seguida arriben les primeres rampes i com sempre n'hi ha que van a tope, els altres que van al seu ritme i algun que altre que pateix més, això si sempre amb el riure a sobre. Els senders i trialeres que anem trovan són molt divertits i rapids. Ara arrivem al mirador del Montsant hem diu l'Esteve, i al arribar a d'alt de la pujada, li dono la raó, hi ha unes vistes espectaculars de la serra del Montsant, estem aprop de Cervià m'explica tambè l'Esteve i es que jo aquells termes encara no els conec. Fem l'entrepà de rigor, i fem petar una mica la xerrada, i ens dirigim direcció a l'Albagès, amb trams amb pista, corriols i trialeres molt divertides, la primera que trovem, baixem tots de la bici i el Masana ens fa unes fotos a tots baixan uns a peu i els més valents d'alt de la bike.Continuem el camí per un tram ple de fang i agafem un altra trialera sender molt rapida i divertida, fins que arrivem prop de l'Albagès, creuem el canal per sota el tub, i iniciem un altra rampa, quan arrivem a d'alt, empalmem una pista i tornem a baixar molt rapid amb el poble al costat que sembla que no s'allunyi mai. Tornem  agafar cami i fiquem la directa fins arribar al Mas de Melons, ens esperem per ajuntar tot el grup, i ja fem la ultima rampa avanç d'arrivar a Puigverd. Quan arrivem al tram que haviam fet al mati a primera hora,  l'Esteve encara te més ganes de trialera,  hem vol ensenyar la del mirador, els altres ja en tenen prou i tiren per cami, cap al poble, l'unic que s'apunta es el Masana. Venga el trio cap a fer la ultima pujada d'adrenalina, comença amb un sender rapid i borejan la serra de l'autopista fins arribar al mirador, on es pot observar part de la comarca del Segrià perfectament. Ara toca baixar la part final, el Masana ja es a baix i l'Esteve hem marca el pas i la direcció a seguir per no pendre mal, jeje, la fem tota i quan acavo, ja puc dir que es guapissima!! en fi una ruta esplendida i amb molt bona companyia. En total 58,32km 1111 desnivell + , 5h 6m. mitja de 11,4 km/h
  Ara ens toca disfrutar de la Cassola, que ens van preparar ahir l'Esteve i l'Aleix.

PD: agraïr al Masana la hospitalitat de casa seva, vam estar molt agust, i pel cafès del Jordi Andrès i per els orujos del Sergi. S'ha de repetir!!! fins la proximaaaaa