diumenge, 13 de gener del 2013

Ruta per Prades Guineus vs Trillacamins

Avui tocava sortida per les terres de Prades amb els Trillacamins de Puigverd de Lleida, l'Esteve es va encarregar de buscar la ruta que fariam, en va triar una "del mitic Xavi Deu" Capafonts-Prades-Capafonts.

Hem quedat a les 7,30h a Borges amb els tres Trilleros l'Esteve, l'Albert Masana i l'Aleix Garcia, jo vaig amb el Marcel, ens trobem puntuals a la rotonda de Borges i marxem direcció cap a Prades, allà hem quedat amb el Mau i el Jordi Bosch.
 A les 8:15h ja estem a Prades, fa bastant fred a primera hora, fem les presentacions corresponents, i ens preparem per comença la ruta.
 Sortim amb el fred al cos i els primers quilometres són de baixada i bastant rapida i amb uns bons aragalls, "ideal per entrar en calor" jejeje, quan arribem a la primera rampa, començem a treure capes de roba, iniciem la pujada de la Febro a la Mussara, un cop a d'alt gaudim de les vistes sense massa temps, que el Massana i l'Aleix van per feina, agafem un sender- trialera molt llarg i molt divertit a la vegada, ara ens dirigim a Capafonts amb un bon desnivell, i ja amb el sol de companyia "al final el dia es esplendid" continuem pujant i com sempre desprès de pujar, ara toca baixar, una baixada per cami ample, però amb molta pedra suelta, cosa que fa que estiguis amb tensió constant i que acabis amb les munyeques ben carregades. Ens queden 20 km per arribar a Prades i encara ens queden uns 700 m de desnivell positiu per fer, fem la foto de grup a l'ermita de l'Abellera i ja fiquem la directa, saben que ens queda el més dur. Començem a pujar amb un bon ritme, jo m'ajunto amb l'Aleix i el Massana per intentar seguir el seu ritme una estona, "quines maquines noi" l'Esteve i el Mau tambè venen d'arrere i el Marcel s'ha quedat per esperar al Jordi que avui t'he problemes amb l'esquena. L'Esteve que porta el track ens diu, "venga l'ultim mistó" i al d'avant una rampa que segons l'Aleix que el tinc al costat, "rampa del 19%", quan sembla que ja estem a Prades, ens trobem una cruilla on fica "Prades 1km" el track ens marca un altra direcció i 5km més, el Jordi i el Marcel agafen direcció Prades per ficar fi a la ruta i nosaltres seguim el track tres quilometres més pujant i pujant, al final acabem la ruta amb una baixada més, per cami ample i amb pedra fins al final. Total 55km 1490+ desnivell 4h 30m.
 Ens despedim de l'Esteve, que no es pot quedar a dinar, perque el Masana i l'Aleix  no en tenen mai prou, i han de marxar al pirirneu, a fer raquetes de neu. Els guineus ens quedem a dinar que ens l'hem guanyat.

Fins la proxima!

PD: les carreteres de Prades ja tenen el cartell que ens ha de quedar clar a tots. A la foto de baix: l'Albert Masana reivindican els drets dels ciclistes.