diumenge, 26 de gener del 2014

Sortida dominguera amb bona companyia

Diumenge vam anar a fer un tram de la Canals d'Urgell amb un dels organitzadors i directors de Pedals del canal d'Urgell, el Sr. Norbert. Vam sortir desde el Castell del Remei i direcció a Linyola passant pel terme de Bellcaire i arribant a Balaguer, el dia era esplèndid i amb nosaltres també venia l'Albert Font, ( Valdo ) després de 6 mesos de no tocar la bici el vaig poder enredar amb l'excusa de que després hi havia dinar, jejeje. Continuant la ruta desde Balaguer, ens varem dirigir fins a trobar la primera sèquia del canal passant pels termes de Bellmunt, Almenara i allà agafan la banqueta del canal principal fins arribar a la Guardia de Tornabous. Un cop allà i finalitzat la part del track de la pedals ens dirigim cap al Tarròs sempre per pista i passem pel Bullidor, un petit poble on vam trobar un bon lloc per parar i amb una església mig caiguda, però en reconstrucció. Continuant el camí pel mig dels fruiters i sembrats anem a trobar un altra sequià que ens portarà fins al Castell del Remei, on ens trobem amb les senyores i acabem el dia amb un bon dinar.
Total: 65 km i uns 200 m de desnivell. BOna ruta i diferent de les bestiades de sempre.