diumenge, 7 d’abril del 2013

La Sarralenca 2013

Aquest diumenge vaig anar a la Sarralenca, amb l'Albert font, el Mau, el Jordi Bosch i el Vep. La marxa que estava organitzada pel club btt Tarragona i el de Sarral, va estar força be, encara que pel meu gust faltava alguna trialera més. La sortida la vaig pendre amb molta calma, sense apretar ja que no volia pasam de pulsacions i vaig anar amb Valdo tota l'estona pujant fins a Forès, desprès és tornava a baixar i passar per Sarral per iniciar un altra pujada l'ascens al Comaverd que es part de la ruta del cister i ja la coneixia, un cop a d'alt i amb bones sensacions hem prenc un gel i avall que fa baixada a tota castanya. La part final de la cursa hem va agradar perque arribes per sender molt ràpid i amb les vistes de l'arribada a baix.
 Total 42 km 1100 desnivell i 2h 50min, un temps normalet però tal i com la vaig plantejar rotllo entreno, estic content.
 I desprès una bona cassola de tros feta per l'Albert i amb bona companyia!! un tip de por!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada